sábado, 15 de marzo de 2014

Crecendo Xuntos...

Ainda que a noite sexa escura,
sempre hai un raio de luz
que me fai sentir segura.
Ainda que non te poida ver
sei que ao meu lado sempre estás,
por si te puidera necesitar.


Deixando que creza ao meu ritmo,
aconsellándome se fose preciso,
sen impoñer a túa opinión,
sen poñerme atrancos nen censuras,
respetando en todo caso a miña decisión,
sen condicións nen ataduras.


A pesares dos nosos defectos,
dos malos momentos que pasamos,
seguimos aquí, amándonos,
e así quero seguir, amor;
porque nada me fai máis feliz,
que estar ao teu lado e sentir,
que o amor flúe a través de nós.


Non necesito grandes cousas,
que me ames tal e como son,
respetando a miña forma de ser.
Un ao par do outro con comprensión,
axudándonos mutuamente a crecer,
facendo o que nos dicta o corazón.


Será por iso que me sinto libre,
protexida, admirada e querida;
será por iso que tanto te quero,
por iso mesmo, te admiro e respeto.
Sen tí o mundo seguiría a existir,
mais sería un mundo incompleto.


Mary Camiña. "Liberdade e Sentimentos" 2.013-14

No hay comentarios:

Publicar un comentario